لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
نمایش قدرت در اروپا ( دینامو کرواسی 0 - 4 یوونتوس ایتالیا ) + دانلود گل های بازی

نمایش قدرت در اروپا ( دینامو کرواسی 0 - 4 یوونتوس ایتالیا ) + دانلود گل های بازی

چهار گل برای دومین دیدار تیم یوونتوس در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا کافی بود تا بانوی پیر خود را به عنوان یکی از مدعیان این جام نشان دهد و در انتظار مسابقات حساس بعدی باشد.

شاگردان الگری در یک بازی نسبتا آسان موفق شدند با 4 گل دیدنی و تماشایی حریف سخت کوش خود را شکست دهند و حالا به صدر جدول این گروه صعود کنند.

در دیگر دیدار این گروه، تیم لیون با یک گل از تیم سویا شکست خورد. 

ترکیب رسمی یوونتوس:

 

بوفون ― بارتزالی ― بونوچی ― کیه لینی ― دنی آلوز ― خدیرا ― هرنانس ― پیانیچ ― اورا ― ایگوایین ― دیبالا.


در 20 دقیقه ی ابتدایی تیم دینامو به دفاع صرف پرداخت و این موضوع کار را برای یوونتوسی ها بسیار سخت کرد و اجازه ی هیچ کار تهاجمی را نمی داد.

در دقیقه ی 23 نوبت به میرالم پیانیچ رسید تا با استفاده از اشتباه خط دفاعی موفق به باز کردن دروازه ی حریف شود و یخ بازی را بشکند.

جاگیری مناسب وی در این صحنه بسیار دیدنی بود و با ضربه ای فنی موفق به باز کردن دروازه ی حریف شد.

تنها چند دقیقه بعد نوبت به گونسالو ایگوایین رسید تا او نیز در این بازی سهمی داشته باشد و به زیبایی دروازه ی حریف را باز کند و یووه با 2 گل پیش بیفتد.

در حالی که تنها ده دقیقه از بازی در نیمه ی دوم سپری شده بود، پائولو دیبالا ستاره ی آرژانتینی یووه موفق شد به زیبایی با شوتی از راه دور دروازه ی حریف را باز کند و به طلسم گل نزنی خود پایان دهد.

در دقایق پایانی بازی، دنی آلوز بر روی یک ضربه ی آزاد و با اشتباه دروازه بان حریف موفق شد گل چهارم یوونتوس در این بازی را به ثمر برساند.

برای دانلود گل های بازی می توانید به کانال تلگرام ما مرجعه فرمایید.


گفتنی است که شما هواداران عزیز می توانید با استفاده از کانال تلگرام یوونتوس دات آی آر و یا پیج ما در اینستاگرام از آخرین اخبار مربوط به یوونتوس در کوتاه ترین زمان مطلع شوید.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: